Комплексне рішення для обслуговування та підтримки клієнтів у цифрових каналах
Використовуйте WhatsApp для надсилання та отримання зображень, аудіофайлів, коротких відеокліпів, документів та текстових повідомлень користувачам по всьому світу. Зробіть спілкування з клієнтом інформативним та цікавим!
Цифровий помічник, який працює 24/7 та відповідає клієнтам. Чат-бот з'ясовує потреби користувачів, а потім допомагає задовольнити їх. Почніть оптимізувати бізнес сьогодні!
Цифровий помічник, який працює 24/7 та відповідає клієнтам. Чат-бот з'ясовує потреби користувачів, а потім допомагає задовольнити їх. Почніть оптимізувати бізнес сьогодні!
Завоюйте довіру клієнтів через офіційний бізнес-аккаунт WhatsApp! Назва компанії, логотип, розділ з описом та посиланням на ваш сайт підвищують впізнаваність бренду.
Ви завжди можете розраховувати на нашу підтримку у разі виникнення запитань і підключення нового каналу комунікації.
WhatsApp Business Api — програмне рішення для надсилання та отримання повідомлень, яке може бути інтегроване з різними системами по API.
Підключення може відбуватися як із внутрішніми системами компаній (CRM, ERP), так і сервісами для обслуговування клієнтів.
З ватсап бізнес-апі з'являється можливість спілкування з клієнтами по всьому світу для середнього та великого бізнесу. Виходьте на зв'язок до своїх клієнтів через додаток: це зручно, надійно та безпечно!
Реєстрація в whatsapp business api офіційно дозволяє використовувати низку корисних функцій:
1. Обмінюйтеся з клієнтами файлами, аудіозаписами, зображеннями та відео.
2. Створюйте чат-ботів і автоматизуйте спілкування. Бот працює цілодобово та допомагає приймати звернення клієнтів.
3. Ведіть двосторонній діалог із клієнтами. У WhatsApp абонент може ініціювати діалог та ставити запитання.
СМС Клуб — whatsapp business api провайдер, який надає послугу підключення та інтеграцію з різними системами.Реєструючи бізнес акаунт, ви підвищуєте впізнаваність бренду. Отримуєте офіційну сторінку з логотипом компанії, описом та підтверджуючою галочкою.
Можна використовувати два види повідомлень, які ми розглянемо нижче.
Надсилання лише за попереднім узгодженням шаблону. Шаблонні повідомлення whatsapp business api підтримують текстовий вміст без медіа-файлів та кількість символів до 1000 знаків.
Використовуйте текст та медіафайли (зображення, документи, відео, аудіо). Безкоштовне спілкування протягом 24 годинної сесії, яке активується після вхідного повідомлення користувача. Вільне спілкування: перед надсиланням не потрібно узгоджувати шаблони.
Зверніть увагу, що можливість вести діалог з кількома користувачами дозволяє швидше обробляти звернення. Клієнт може надавати зворотній зв'язок зручним способом та його лояльність підвищується. А якщо ви підключите додатково чат-бота, таку підтримку можна здійснювати в режимі 24/7, при цьому скоротити роботу менеджерів. Встановлюйте контакт із клієнтами та надавайте більш персоналізований сервіс!
Якщо ви запитували, як whatsapp business api підключити, тоді звертайтеся в нашу технічну підтримку за консультацією.